دفتر مرکزی امرن Omron در آمریکا لاتین

OMRON ELETRONICA DO BRASIL LTDA دفتر مرکزی کمپانی امرن در آمریکای لاتین است که در کشور برزیل واقع شده است. مقر اصلی این شرکت در شهر سائوپائولو است و کار اصلی آن نیز هماهنگی فعالیت های کسب و کار و فروش و بازاریابی قطعات و سیستم های اتوماسیون صنعتی امرن در آمریکای لاتین است.

دفتر مرکزی امرن Omron در اروپا

دفاتر فروش و نمایندگان امرن در 20 کشور اروپا توسط دفتر مرکزی امرن واقع در هلند شمالی و در شهر هوفددورپ اداره می شوند.
این نمایندگی بزرگ بین 1000 تا 5000 کارمند رسمی و غیررسمی دارد. این نکته نیز قابل ذکر است که هماهنگی و مدیریت نمایندگان امرن در مناطق آفریقا و خاورمیانه را نیز برعهده دارد.

دفتر مرکزی امرن Omron در آسیا و اقیانوسیه

به دلیل وسعت بازار در آسیا و اقیانوسیه 3 دفتر مرکزی اصلی در این منطقه قرار گرفته است. این 3 دفتر در کشورهای سنگاپور، هند و کره فعالیت می­کنند و مرکز واقع در سنگاپور با نام OMCP به عنوان مرکز اصلی شناخته می­شود. جالب است بدانید که به طور مستقیم و غیر مستقیم بیش از 5000 نفر د مراکز آسیا و اقیانوسیه مشغول به کار اند.

دفتر مرکزی امرن Omron در هند

در ایالت هاریانا و شهر صنعتی گورگائون هند دفتر مرکزی شرکت امرن قرار دارد. این مراکز وظیفه هماهنگی فعالیت های مربوط به کسب و کار نمایندگی ها در هند را دارد و زیر مجموعه دفتر مرکزی آسیا و اقیانوسیه است.

دفتر مرکزی امرن Omron در کره جنوبی

OMRON ELECTRONICS KOREA CO دفتر مرکزی امرن در کره جنوبی و در شهر سئول است و وظیفه اصلی آن هماهنگی بین نمایندگان در کره جنوبی میباشد. این دفتر هم مانند دفتر مرکزی هند، زیر مجموعه دفتر مرکزی آسیا و اقیانوسیه است.

دفتر مرکزی امرن Omron در چین بزرگ

با توجه به وسعت و جمعیت زیاد چین تصمیم هیئت مدیره کمپانی امرن بدین صورت بوده که از 2 دفتر مرکزی برای مدیریت و هماهنگی نمایندگان این کشور و دفاتر مستقر در هنگ کنگ و تایوان استفاده شود. دو مرکز اصلی کشور چین در شهرهای شانگهای و پکن واقع شده اند.

دفتر مرکزی امرن Omron در ژاپن

همانطور که میدانید برند امرن در سال 1933 در کیوتو ژاپن بنیان گذاری شده است. امرن در ژاپن هم دو دفتر مرکزی دارد که در شهرهای کیوتو و توکیو قرار دارند و تمامی دفاتر مرکزی سراسر جهان توسط این دو مرکز اداره میشوند. در 2 مرکز کمپانی امرن در ژاپن بیش از 10000 نفر به طور رسمی و غیر رسمی مشغول کار و فعالیت اند.