عضو شوید !

ما در تیم امرن همه در تلاش هستیم که بهترین اطلاعات را در اختیار شما و تمام مشتریان خود بگذاریم شما میتوانید با عضویت در سایت ما از به روزترین اطلاعات آگاهی کال داشته باشید !

اخبار داغ

اخبار

نتایج کنکور 1400 اعلام شد !

کنکور 1400 ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، ۹ تیر ماه سال 1400 به طور همزمان در 414 شهرستان و 3522 حوزه امتحانی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به مدت 4 روز برگزار شد و ….

مشاهده بیشتر

از سوالات اساسی که این روزها همه درگیر آن هستند این است که آیا واکسن ها بر گونه های جهش یافته کرونا تاثیر گذار اند؟ کدام یک از واکسن های موجود مصونیت بیشتری در رابطه با ابتلا به کرونا ایجاد میکند؟ ما در اینجا قصد داریم به بررسی کلی برخی از واکسن های موجود بپردازیم. با ما همراه باشید …..

مشاهده بیشتر

تاثیر انواع واکسن ها بر کرونای جهش یافته

سید ابراهیم رئیسی پیروز انتخابات 1400

به گزارش تسنیم با اعلام نتایج اولیه انتخابات 1400 پیروز این انتخابات سید ابراهیم رئیسی میباشد. وی با اختلاف زیادی از رقیبان خود، در جایگاه نخست قرار گرفته است …..

مشاهده بیشتر

تبریک رقیبان به رئیسی پیش از اعلام رسمی نتایج انتخابات 1400

رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه ۲۸ خرداد انجام شد. تا ۹:۳۰ صبح شنبه ۲۹ خرداد علارقم این که  نتایج انتخابات اعلام نشده بود اما دکتر عبدالناصر همتی و دکتر محسن رضایی در دو پیام به صورت جداگانه ……

مشاهده بیشتر

دکتر مهرعلیزاده از ادامه حضور در انتخابات استعفا داد

چندی پیش خبر انصراف دکتر محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری دولت سیزدهم توسط علیرضا تاجرنیا ، سخنگوی انتخاباتی وی اعلام شد ….

مشاهده بیشتر

شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

به روز ترین اخبار